fivory igår

hej han inte skriva något igår hur det gick att rida för kom hem vit 10 tiden och då skulle vi äta osv men iaf igår så körde mamma mig till stallet och åkte hem sen åkte mamma hem jag började men att mocka kitty´s box och sen fivan's sen gjorde jag frukost , lunch och middag till fivan och sen så gjorde jag kittys middag och frukosta hon får ingen lunch eftersom hon inte rids :) sen fyllde jag vatten i båda boxarna men jag härkt att fivan driker trolig mycket mer en kitty så då fick hon en till vattenhink i sin box sen ringde jag mamma och sa att jag skulle ta in fivan så då kom on mamma vile vara med när jag rider första gången efter provridningen så jag hemtade henne hon var jätte lungn och snäll jag borstade och satte på saden osv så som man ska göra sen gick vi ner till ridbanan och jag skrittade och travade henne bara idag för hon har blivigt behandlade hon lyssnade bra på handen och jobbade på jätte bra , sånt gillar jag (y) jag red kanske 30min inte så hårt ridpass direkt men hon ska inte gå det :) dom här två första veckorna och mamma tog 5 bilder men 3 vart bra :)





och en rolig bild på mej och lilla fivan

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Är inte du lite liten för Fivori elr vad hon nu heter?

2011-06-13 @ 19:25:45
Postat av: ebba englund

tycker jag med hon ser ut som en myra på henne ;o

2011-06-29 @ 10:29:07
Postat av: Lovisa

aa eller hur :o kan man inte köpa en häst som man passar på.?

2011-07-05 @ 01:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0